Nytt schema f.o.m v 42

Har inte hunnit blogga de senaste dagarna , har haft mycket på jobb och nu så är jag sjuk igen :(
Har njurbäcksinfektion och feber , så jvla B .
Det har inte iheller blitt någon träning och numera är schemat bara på 3 dagar i veckan .
Så fort jag blir frisk börjar jag igen .

Dagarna jag tränar blir måndag , onsdag & fredag .

v. 42
Måndag - Hamstrings & vader
Onsdag - Mage & rygg
Fredag - Axlar & Bröst

v. 43
Måndag- Ben,vader & rygg
Onsdag- Bröst & hamstrings
Fredag- Biceps & triceps

v. 44
Måndag- Triceps , biceps & mage
Onsdag- Rygg & mage
Fredag- Axlar & hamstring

Avslutar varje pass med cardio .

Kosten har ja satt bli slarvat lite med så den kommer att bli strikt ...
Får se hur vi lägger upp det måste friskna till lite först...

Jag är såå trött idag
Idag slutar jag kl 14.00 och kanske måste till akuten för att jag har blod i mitt urin .
kanske inte så mysig fakta men det är sanningen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0