efter regn kommer solsken , därefter oväder( eller ??)

Jag hoppade över träningen igår , o ja ,jag skäms men jag hade en så fruktansvärt dålig dag och tänkte först att jag skulle ta ut all min aggression på gymmet men så blev det inte iheller då jag fortfarande känner mig överkörd av en pansarvagn som kört över mig typ 3 gånger lagt i backen och om igen .







Har ni lagt märkte till att när det känns som om ni byggt upp ert liv och känner att allt börjar gå bra så kommer det alltid något som får en att trilla ner några trappsteg igen ??

Jag känner så , jag tyckte att nu efter regn så kommer solsken men efter solskenet kom ovädret med en tornado och nu försöker jag klura ut hur jag ska stå på mina egna ben igen .
Saken är den att när detta hänt några gånger vill man inte fortsätta klättra upp .

Hade det inte varit för min bunny vet jag inte vad jag hade gjort , för nu känns allt annat mer eller mindre hopplöst.
Han får mig att må bättre i alla väder och fått stå ut med allt mitt aggande och mitt dåliga humör.
FÖRLÅT älskling :S
O igår hyrde bunny en bil åt mig så jag kan komma till jobb i tid :) <3

Men :

Jag har en bil utan växellåda som kommer kosta typ 5000:-
Jag har fortfarande saker jag beställt på ca 3000:-
Jag har redan gjort av med mer än 8000:- som jag inte vet vad jag spenderat på.
Jag har inte fått de pengar som jag räknat med .
Jag måste fixa repan på bilen som idiotens försäkringsbolag iofs betalar men då kommer jag att vara utan bil yttligare några dagar .
Jag måste betala pappa 2000 :- som jag lånat förra månaden .
Jag måste troligtvis fortsätta hyra bil .
Jag måste ge mamma 2000 :- till hyran .

Är det någon annan eller något annat som vill lägga en vante i ansiktet på mig kanske ?!

Idag ska jag träna iallafall och måste vara klar till halv nio för då måste bilen tillbaka till statoil så jag kommer inte att ta igen gårdagen idag , får bli på lördag och söndag för jag har slarvat lite med maten också !

Och jag kommer vara fattig som en kyrkråtta så nu har jag ändå inte råd att slarva med den mer...

Ska inte agga ut mer nu och sprida över min dåliga energi .


Om solsken kommer efter regn borde det kommer ännu mer SOLSKEN efter ovädret eller ?? :)

C ya .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0