BLA BLA blablabla

Jag fuskade lite i helgen med 2 amburgörs på donkan och några nuggets och pommes som jag snodde av nino hihi . Och lite mojitos men hey jag är mänsklig och behöver lite av den näringen också juu :P
 
Helgen flööööööööööög förbi ...
Ny vecka , nya tag.

Träningpasset idag blir biceps , triceps & mage .
15 min spinning och 15 min övning med pilatesboll .
Nino laddade en Vitargo med apelsinjuice i morse , den gick ner men smakar fortfarande inte så jättegott :S

Har själv laddat en liten shake med 1 dl kallt kaffe , 2 dl mini mjölk , 20 g protein cookie & cream som ska drickas snart :)

Bilen går mig på alla nervtrådar i hela kroppen , först har inget jävla garage i Helsingborg tid i dagarna att laga den så mitt enda hopp är om Nino <3 är villig att hjälpa mig att köra en annan bil till växjö där bilen är köpt så dom kan fixa den och köra mig hem igen ...
Jag har inte råd med hyrbil längre för det är för dyrt och jag börjar bli riktigt pank ...
Har iofs lite på seb kontot men där har jag ingen kod ännu för dom är så sega ...

Och envis som jag är så vägrar jag att åka buss 30 min till jobb för jag hatar att sitta bland folk som svettas , gräver i näsan , nyser och hostar och trångt är det också . Måste ha hög musik för att vakna ordentligt med musik som JAG GILLAR .

Bunny
är på synundersökning nu, han kanska behöver glasögon eller linser ..
Sen ska jag snyfta lite av hans hjälp :S

Vi var och kollade lite på ringar i lördags hihi , tänker inte avslöja för mycket ;) 

C ya !


Kommentarer
Postat av: Anonym

schysst blog.

2009-10-06 @ 12:03:51
URL: http://vardagshunken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0