helt enkelt människa

Jag är expert på att skriva långa inlägg som antingen raderas eller inte kan publiceras -.
Helvetes mögel-*****

Ingen träning , ingen ork , slarv IGEN med kosten ...

Men jag är trots allt mänsklig , jag visste att jag skulle bli såhär efter några dagar men skam den som ger sig .
Jag ska nå mitt mål och jag ska fullfölja mitt löfte som jag gav mig själv .
Jag har själv valt att ge mig in i detta .

Det är inte det att det är jobbigt utan att jag har fortfarande ont pga njurbäcks-inflamationen som börjar gå mig på nerverna .
Imorgon ska jag försöka träna sakta men säkert så att jag inte tappar motivationen , vilken det börjar kännas som att jag gör ...
Den dagen det börjar kännas som tvång kommer jag att lägga av , jag är sådan .
Det måste komma av egen vilja annars blir inget ändå gjort ...

Har ätit skräpmat igen men jag ser det som en belöning åt mig själv eftersom jag var så duktig i början ...
Jag har kärlek för pommes och kommer nog alltid att ha så det är bara att acceptera .
Jag älskar mat , kakor , godis , red bull , kommer nog alltid att göra men jag är helt enkelt människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0