träsktroll

Jag är fortfarande dålig och har haft sjukt ont ibland .
Inte nog med det så har jag kraftig migrän :(
Jag känner mig som ett träsktroll ...

Har begärt att dom ska göra utredning eftersom det är 3e gången på mindre än ett år jag har inflamation i njurbäcken, så nu har dom tagit lite prover och skickat vidare .
Nino är en klippa , han har varit så hjälpsam och tagit hand om mig <3



Jag klarar inte av att ta blodprov , att se mitt eget blod så får mig att svimma .
Läskigt men jag kan inte kontrollera det :S


Har inte blivit någon träning på länge nu och börjar bli irriterad och rastlös .
Får små utbrott lite då och då men jag skiter snart i vilket , jag ska ner och träna igen inom
en vecka annars kommer jag att bli knäpp.


På salongen fungerar allt bra och annonsen har gett bra resultat :)
Idag är vi 3 som jobbar , 2 frisörer och 1 nagelteknolog .
Hon är riktigt duktig , har redan valt ut glitter & mönster tills det är dags för dom igen ;)


Längtar efter Desperate Housewives ikväll *wiie*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0