Vänskap, Svek och onödig energi ...

Det kanske är dags att börja "sortera" vännerna o sätta dom i olika slags kategorier eftersom jag nu känner att det inte finns någon anledning att fortsätta hålla kontakten .

Förstår inte varför vissa människor så jävla lätt att prata med alla andra och så jävla svårt att ta det med den som egentligen ska höra det .

Jag behöver inte ens nämna några namn , den som känner sig skyldig bör själv ta åt sig.

Tiden då man var singel och hade pengar fungerade det för er va ?
När jag var ute varje helg , var er taxi när ni behövde skjuts , hjälpte er med era problem ,
då passade det att hålla kontakten med mig ?

Snälla håll er borta lååångt borta !

Jag vet vart jag har dom jag bryr mig om och det är det enda som räknas nu , orkar inte ha huvudvärk och ödsla energi helt i onödan .

På tal om riktiga vänner så är Alexandra hemma ifrån Turkiet :)
Määh min little goat ..
Äntligen!

Gårdagens träning gick som en dans på rosor , vill dock se resultat snart !
Blev lite på cross -maskinen , körde lite ben och vader & hamstrings .
Idag blir det axlar och mage så jag kan ta igen torsdagens pass .

Tycker att mitt protein smakar helt okey , ska även prova blanda vitargon med vitamin everyday så jag kan få ner den utan att klökas .

Nä nu är jobbardagen slut , ska hem till min bamse nu .. <3



Kommentarer
Postat av: Nino

Jag älskar dig Bambi!! <3

2009-10-03 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0