vecka 2 jobba på

På jobb som vanligt när jag bloggar och väntar på att min kund ska sköljas från färgen , har 30 min på mig att skriva lite skit ...

Ligger på vecka 2 i schemat och körde lite variation igår för att inte tjata ut passen ..

Blev 40 min träning igår , körde bröst , axlar , biceps & mage o självklart lite på cross maskinen men han inte med så mykt där :(

Resultat : sjukt mykt träningsvärk i magen så det gör ont när man skrattar eller hostar .
annars känns det bra .

Nino och pappa är i växjö o försöker laga bilen eller byta in den , hoppas dom inte kommer hem med en skrot åt mig .

Har varit mycket på jobb idag , vilket kan vara på både gott och ont .
Gott - det klirrar i kassan och nya kunder har upptäckt salongen :)
Ont- jag har missat 3 mål och det är inte så bra plus har bara fått i mig 1 kopp kaffe idag  :/

Har fortfarande inte hämtat ut lite av sakerna jag beställt :S
Men jag har hämtat ut träningsstället som ser ut så här...






Kommentarer
Postat av: Nino

Jättefint träningsställ baby!! <3

2009-10-06 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0