Dag ett , bad bad me ..

Jag har hoppat över löpningen i morse och jag vet att jag borde skämmas men det är så att jag i 4 veckor har krånglat med en tid för mina naglar och tidigt i morse fick jag chansen att få dom gjorda.Istället blir det en power-walk till gymmet senare.
 
Jag har inte fått vad jag beställt ännu vilket får mig att tappa lite av motivationen eftersom jag tror att lite Vitargo och allt annat jag beställt kommer ge bättre resultat men JAG MÅSTE börja idag .

Har jättefina frukter inbyggda i mina naglar med röda tippar och Diana är sjukt duktig.

För er som vill ha snygga naglar ring Diana på 0704-800137.
Ni kommer inte ångra er :D

Ska ta och köpa en digitalkamera också så att jag kan få upp lite bilder .

Nino och jag har köpt en liten katt , Wille heter han och han är jättegooo :)
Hoppas att han och min vovve Wissy kan leka och kela lite hihi .


Nä nu måste jag återgå till jobb , längtar faktiskt lite till gymmet trots att jag glömt vad som är på schemat idag haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0