E man nöjd så e man glad för man är nöjd

Jag är SÅÅ nöjd med gårdagens träningspass trots att jag hoppade löpningen på morgonen , men jag gav allt jag hade på gymmet , dag 1 blev en bra dag :)

Har dock ej fått sakerna jag beställt ännu , ringde igår och frågade och får dom eventuellt på torsdag  :( det är lång tid när man väntar .
Men som dom säger den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ...

Fick med Emmy till gymmet igår fast än hon inte orkade men tror hon var minst lika nöjd som mig efteråt .
1 ½ timme spenderade vi där och tiden gick fort , vi började med lite spinning 15 min sedan över till maskinerna , körde triceps , biceps & mage igår . Trodde jag typ skulle dö när jag tänkte på det medan jag trampa för fullt på cykeln men jag överlevde och har inte ens träningsvärk .
Inte än iallafall .

Missade Anna Anka på tv igår :( såg dom sista fem min .
Kul att det finns någon som är så pantad att man känner sig som einstein när man kollar programmet :)

Så nu kallar jobb igen .

Got a feeling , that today's gonna be a goooood day :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0