Fitness ? -wish me luck

Jo det är så att jag fått för mig att jag vill börja med fitness , tills jag såg mitt schema !

För er som inte vet vem jag är så heter jag Amanda , är sjukt lat när det gäller träning osv, jobbar som frisör i min egen salong är 20 år gammal och mer än så kommer jag faktiskt inte på ...

Mån- Löpning morgon 30 min . Gym - Triceps , Biceps & Mage.
Tis- Löpning morgon 30 min . Gym - Bröst & Hamstrings.
Ons- Löpning morgon 30 min. Gym - Rygg & Mage.
Tors- Löpning morgon 30 min. Gym- Axlar & Hamstrings.
Fre- Löpning morgon 30 min. Gym - Ben & Vader.
Lör- Löpning eller powerwalk 30 min . INGET GYM HALLELULJA !

Och jag har inte en blekaste aning om vad Hamstrings är haha.

Kost :

Mål 1- 1,7dl vitargo , 40g frysta hallon.
Mål 2- 125 g kesella , 100 g frysta hallon.
Mål 3- 20g pasta , 150 g kyckling eller 120 g tonfisk , 100 g blandade grönsaker.
Mål 4 - 125 g keso eller kesella , 100 g frysta hallon.
Mål 5- 40 g protein (3 whey "cookie&cream" ) 1,5 dl vitargo efter träning.
Mål 6- 120 g tonfisk eller nötfärs 200g blandade grönsaker.
Mål 7- ½ burk kesella , ½ burk annanas.


Sen skulle jag köpa :

BCAA- kapslar
Kre- Alkalyn
Vitargo
Protein



som ni b.t.w hittar på www.gymgrossisten.se

Så ni kommer få läsa mer om hur det går dag för dag f.o.m måndagen den 28/9 och jag kanske är död redan på tisdagen om inte innan .

Jag undrar hur detta kommer att sluta men ska försöka hålla mig motiverad.

Just nu väger jag 63 kg är 172cm och midjemått osv vågar jag aldrig kolla men om det blir possetiva resultat så kommer väl det såsmåningom .

Ska mäta kroppsfett osv på måndag och på tal om fett så är jag FETT nervös .

WISH ME LUUUCK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0