Inspiration , JA tack !

Så nu har jag beställt lite träningskläder ifrån betterbodies , byxor , topp & jacka och hoppas att det ska ge mig lite mer inspiration .
Huuhm , undrar bara hur jag ska få upp min lata röv ur sängen innan jobb och spring en timme varje morgon.

Hittade en väldigt bra sida också www.fitnessbutiken.se , check it out .

Sitter på jobb nu och väntar på min kund som förhoppningsvis kommer snart .
Försöker också komma på hur jag ska dämpa mitt sötsug så alla tips och råd är välkommna .

Hoppas också att jag kan hålla mitt löfte om att uppdatera bloggen och mitt syfte med bloggen är att försöka hjälpa mig själv att komma ihåg hur jag började och kanske att försöka inspirera andra att komma igång med sin träning .

Mitt mål är att trimma kroppen , jag ska inte bli något muskelberg och är inte ute efter att tävla inom fitness eller liknande utan helt för min egen skull och hälsa .
Jag är rökare och går träningen som planerat så lägger jag förhoppningsvis av .

Jag har styrketränat och konditionstränat förr men inte efter schema och det var  ca 1 h om dagen 5 dagar i veckan ibland 6 .
Det fungerar inte så för mig , jag behöver ett schema eftersom jag tröttnar om jag inte ser något resultat .
Behöver också någon som pushar mig lite i början.

Alla vettiga kommentarer och råd är välkommna , har du några meningslösa ord att knappa in på ditt tangentbord så är jag hundra på att där finns någon annan som kan lösa ditt problem .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0