learn it, live it, Love it!

ALOOOOHA !

Dag 2 blev mer än jag förväntat mig , jag är fortfarande nöjd och trots träningsvärk i vänstra armen och nedre magen så känns det såååå skönt !

Känns som om man gjort ett bra jobb när man känner träningsvärken :)

Mamma fyller år om knappt 2 veckor och jag har ingen som helst aning om vad jag ska köpa till henne då hon bara önskar sig parfymer vartenda jävla år och det är verkligen uttjatande , kan till och med alla namn på parfymerna i butikerna .

Någon med bra tips kanske ??



Och igår på gymmet önskade jag att jag var KARATE-KID eller kanske MIKE TYSON så jag kunde sparka eller knocka den pajasen som tränade på samma maskin i över en timme när folk står och väntar på att den ska bli ledig .

Satt och kollade på lite gamla bilder från tiden på SHTC , saknar verkligen alexandra , i november kommer hon hem och då ska vi ut och röja :)

Ser fram emot dagens träningspass Rygg och Mage står på schemat , ska nog vänta tills emmy slutar jobba och dra ner henne till gymmet hihi .

Imorgon eller fredag kommer äntligen mina träningskläder , YIIHOO .

Nu måste jag tillbaka till jobb då jag bett min kund vänta några min för att jag ska kunna skriva klart .

Ciaao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0