åhhhhh-..

Jaha , då sitter man själv på jobb och tove har försovit sig , själv fick jag öppna idag eftersom vår chef hade några ärende och fuck så nervös jag var att jag skulle försova mig ...

Lilla Wissy blev biten av en rottis igår och bergas djursjukhus är dumma i huvudet och fucked up dålig service , ta aldrig dit era djur !

Så nu ligger hon på Din veterinär vid väla och ska opereras :(

Hoppas verkligen folk inte har attityd idag för jag är 1 mm från gränsen till att smälla av och beredd på att kötta allt omkring mig .


Hur fan kan man vara så fucking ansvarslös och släppa en råttis lös ?
Hoppas och ber till gud att jag får veta vem som äger denna hund som sprang lös vid ica maxi igår .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0