dubbelmoral DELUX

Jag bara älskar folk med dubbelmoral

www.jlethin.blogg.se skriver en kommentar som lyder såhär :

Hej. Vad kul att du tycker min blogg är intressant och du fastnat så för den. Men jag har helt enkelt inte tid med era lekar, jag är inte med förstår ni inte det? Din syster får gärna va kär i min pojkvän om hon nu inte kan ge upp honom. Fine by me. Ni kan fortsätta snoka i min snygga blogg också om ni så vill. Ni kan snacka så mycket skit om mig som ni vill. För jag bryr mig verkligen inte. Jag har mycket att säga, men varför skulle jag? Tror ni inte jag vet att ni bara vill ha bråk. I don't do that shit anymore. Från och med nu kan ni säga, skriva vad fan ni vill. Men lämna mig och min blogg ifred. Jag kommer inte svara er, skriva om er (vilket jag heller aldrig gjort, men du verkar tro det) eller bry mig om er mer. Im too good.


DU HAR PRECIS SKÄMMT UT DITT LIV ...

ärligt talat , vad har du uppe i skallen ???
Tror du verkligen någon är ute efter din fule man , ni är som gjorde för varann fula o runda stick människa hade ja velat bråka hade jag slått sönder din käft på 7 eleven missfoster ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0