Go head' ENVY me

jo nu har jag ju inte svenska tangenter men whatevvah , sitter ju inte o skriver for att roa nogra herpeshoror der ute ...

iallafall har bytt tillbaka eftersom metrobloggen inte iheller gick att blogga till fron mobilen .


Och till dig din fula fitta so er min blogg inte till for att skaffa uppmerksamhet o leta sjelvfortroende utan till skillnad fron andra har man venner som bor utanfor sverige som ska uppdateras .

O du som har so stor keft kunde oppnat din mun ner du vel sog mig po 7eleven ditt fega luderhelvete .
pallar inte svenska brudar som ska kaxa sig bakom skermen o via tele men irl so vogar dom inte ens kollla mattafakkah..

i mina ogon e du som smutsen under tuggumit under min sexiga sko .

Palla att du e avundsjuk sitter hemma med en unge , en overviktig man o gommer dig i oversize kleder whitetrash fetto, jag har allt du onskade du hade . sooo misslyckad!!! o ett tips e att dumpa ditt LIDL smink so du kan tecka ditt virus runt keften :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0