Så najs

Så då har man gått igenom en förvirrad dag på jobb eftersom tove skulle opereras och alla bokningar var huller om buller ..

Iallafall så bjuder kvällen på en massa skojjigt .
Allla mina små kycklingar kommer vara hos Hajrie på pyjamas party hihi men först ska vi fika hos Diana sen handla mat sen laga cp god pasta jag dör lite varje gång jag äter den o sen blir det VIIIIIIIN :D


Alexandra du hade älskat den !!!


Du Behöver :

Pastarör eller snäckor
1 pkt 4 cheeses från Kelda
1 pkt carbonara crunch
Broccoli
Paprika (helst röd)
lite vitlök om man vill
zuccini
blommkål
ost


pastan skall inte kokas klart för den skall in i ugnen !!!
´

Rör ner pasta och grönsaker häll över pastasåsen och sen osten och in i ugnen 15-20 min ..


ÖVERGOTT :d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0