too much great som min fd cp kollega hade sagt

haha nu aggar tove ut om en kund som hon kallar hästen hahaha

men serifuckingöst vad är det med veliga människor hur orkar ni med er själva , ser frisörer ut som en bunt mind readers som samlats i en lokal o råkar ha en sax i handen ?!

Kom inte om du inte vet vad du vill göra eller om du inte är öppen för förslag , hoppa ist från en bro eller ngt..

hursomhelst idag är det valborg , dagen alla använder som en ursäkt för att kunna dricka , hoppas ni får eldningsförbud hahaha jag dör lite nu ...

jag ska iallafall inte fira ett skit , jag ska hjälpa emmy i sin nya lägenhet och sen dricka lite men inte för att fira eller ha en ursäkt utan för att jag känner för det ...

jag är lite bitter idag vet inte varför , vill inte veta varför , det stör mig inte ett piss att ha sånna dagar med och stör det någon där ute kan ni fara åt heeeeeeeeeeeelveee*e..



and 2 u babe , your still one of them hoes trying 2 do good but never will sucess with a damn mottafokking thaaaang sooo bite my gorgeous ass ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0