Here's an idea...

Igår fick jag ett påskägg av Hajrie som jag just nu sitter och kränger .
Min klänning blir färdig på måndag yeeey , Emmys moster ska baka vår tårta , magda som göra små söta cupcakes , Löparna är dukningstillbehör är på G och jag måste ha fina aprikosa rosor som vi ska dekorera.

Tur man har så underbara vänner som hjälper till tack älsklingarna :)
Alexandra kommer väl antagligen inte hinna hem o även om hon hunnit hur fan blir det med flygen ?!
Hade vatt bättre om du inte kunnat åka tillbaka så vi har kvar dig längre ...



Tänk 1 vecka kvar , 1 VECKA .
Jag ser verkligen fram emot det nu , vissa dagar då pengarna flög iväg känndes det som om vi skulle skita i allt men hell no bitches , he's mine until death do us part ;)



Orka jobba ? både ja o tove försov oss idag hahaha :P




Hey hoooe ,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0