Vår dag, förlovningsfesten

Yaaao, här kommer lite bilder från vår underbara kväll har dock ej fått alla ännu men dessa tog emmy & min underbara syster :)



Jag och mitt livs stora kärlek <3
förlovningen


Förlovningen



Vi vill tacka våra underbara vänner & släktingar som förgyllde vår kväll !

förlovnignen tjejerna
Hajrie , Jag , Veronica , Magdalena , Emmy & Naida

förlovningen..

Hajrie , Magda, Jag , Nino, Mentor & Davor .



Och nu lite dans m.m



Alla ni som hjälpte till ska ha ett stort tack och massor med kärlek <3

mer bilder kommer snart o Alexandra jag är ledsen du inte kunde komma från turkiet och fira med oss :S

Me miss you !

Kommentarer
Postat av: lecca

Så jävla vacker gumman . <3 grattis

2010-05-12 @ 12:39:12
URL: http://lecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0