världens undergång ? ehh va ?!

I morse vaknade jag av att lägenheten luktade rök och wissy skällde , gick upp snabbt som fan kolla att att allt var okej och såg ett fett rökmoln från fönstret en bit ifrån .
hursomhelst gick jag upp i tid och tog på mig sen när jag ska köra och hämta tove så har dom spärrat av vägen , då brinner det sjukt mycket i fastigheten brevid zoegas , tydligen ett tryckeri :S

Får köra en omväg och plockade upp henne sen körde vi förbi o kolla, fy fan flera brandbilar har samlats och läste att dom kallat in  sen ner till jobb , vi var här före chefen idag . BOYAAH :)

Vad fan händer med världen serre ?!!

Tsunamis , jordbävningar , orkaner och vulkanutbrott .

Är detta början på världens undergång 2012 ?

Det som mayafolket pratat om ?

Ehh samtidigt som det är lite läskigt så får man väl ta det med en nypa salt .

Kollade lite videos på youtube med hajrie igår , om detta stämmer är det sjukt läskigt :S


Mayakalendern skrämmer the crap out of me :S
är SÅ glad att jag gjort allt jag vil göra och har världens finaste fästman tihi :D

Nä nu ska jag plugga mayakalender o stammen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0