-

Har haft över huvudet dessa dagarna , hjärnan har gått i högvarv och behöver kylas av innan min "motor" skär sig !

Igår jobbade jag , fick lite besök på jobb av min älskling och hans vän och min padda Hajrie :)
Efter jobb stressa jag nästan ihjäl mig hem till Hajrie för att byta om och slänga på smink för att sedan bege oss mot hamnpaviljongen , där satt vi från halv åtta ända till lite över ett på natten och jag skulle till tandläkaren i Landskrona halv åtta på morgonen idag !

Försov mig såklart till min tandläkare som är så snäll och t.o.m tar emot mig på en lördag akut för min jävla tandvärk .
Men han förlät mig , jag ljög om att jag gick lite vilse fastän jag visste precis vart det låg och jag känner till området väl .
Jag har bara varit hos honom en gång innan ,men min älskling bor 2 min ifrån .

Jag hade ett minilitet hål i kindtanden , min visdomstand växer in under en annan tand så den får vi väl såsmåningom dra ut ...
För er som inte vet har jag tandläkar-skräck från filmerna tandläkaren 1 & 2 och från min gamla tandläkare på råå ...

Idag skulle vi egentligen till malmö och grilla för smart som lilla söta jag är så har jag en tendens att dubbelboka mig varje gång vi ska göra något , mitt minne sviker mig ...

Så dagens dubbelplanering blev : malmö grillning vs. fika med min Morbror Paul & hans fru Maria .


På hampan igår var det fullsmockat .
Jag , Hajrie & Carro fick plats direkt , jag menar hallå vem reser sig inte när 3 snyggingar kommer ? :D
Haha , sen kom Rebecka och Antonia , lite senare droppade Vera in och vår london babe magda kom också ner .
Senare kom mitt hjärta Nino och hand vän och joina :)

Nu sitter jag på jobb och har övertråkigt och längtar tills klocka blir 3 så jag kan trycka gasen i botten till möbelfabriken i min Ferrari CLIO ;)
Dom stänger nämligen också 3 men ska ringa och be dom stanna lite till ...

JAG VILL SPELA BRÄNNBOOOOLLLLL ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0