confused?

Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort idag :S

Efter jobb stack vi till möbelfabriken och gjorde lite ändringar och det gick bra , Nino , Diana & Hajrie var med :)
Sen stack jag hem för vi fick fint besök från malmö som kom 2,5 h senare än planerat men trevligt var det .
Var ute med min fina wissy och stack en runda till maxi och träffat Nino lite <3

Mer kommer jag inte ihåg , tror inte det är något speciellt men kommer inte ihåg det .
Är som vanligt hos Hajrie kom typ nyss ska sova över som vanligt :)
Tills vår lägenhet är klart har jag flyttat in här , tror jag ska försöka tvinga Hajries familj att bo med oss när vi flyttar , jag älskar hennes familj som om de vore min egen !
Ska slänga ihop våra familjer som jag tidigare skrivit så vi blir en enda stooor familj hehe ...

Idag känner jag mig en aning förvirrad , vet inte vad som händer med mig men börjar bli smått senil.
Det blir bara mer och mer för var dag tycker jag , tror det är stress i huvudet innan flytten men ändååå jobbigt ju.

Ska kolla lite tv nu sen slänga mig i sängen, jag är trööööttttteeer ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0