Hejdå vinterhull ...

Som de flesta lägger även jag på mig en hel del under vintertid .
Under julhelgen vräker jag i mig och sen har jag töjt ut min magsäck så då är det kört .

Men nu ska vi vinka bort dom charmiga extra-kilona .

Så har varit ute o promenixat med Hajrie någon gång då och då men igår blev det en svettig powerrunda och Vera var med och det var sauna-suitsen också !


Så för er som inte vet vad en sauna suit är så kommer här en kort beskrivning.

sauna suit stänger in kroppsvärmen och gör att man svettas mer. Bastueffekten stimulerar ämnesomsättningen, håller muskulaturen varm och gynnar på så sätt träningen. I kombination med lämplig träning och näring kan man använda Everlast svettdräkten även till viktreduktionen.





Och on top of that blir det matschema :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0