Hejdåå Facebook

Jag är så stolt över mig själv , jag har avaktiverat min Facebook .
Dock retar jag mig på att jag inte kan plocka bort den helt men jag känner en känsla av frihet .

Facebook är en sida där du kan snoka dig till det mesta .
Du går in på den för att snoka på dina vänner och ovänner.
Kanske för att snoka på din killes/tjejs ex eller för dem att snoka på dig .
Eller till och med för att snoka på vilka ditt ex festar med , träffar eller umgås med .
Vill man verkligen veta ?
Mår man bättre utav det ?

Jag är ingen ängel , tro mig jag kunde ta reda på vad som helst om vem som helst .

Det tar för mycket av ens tid och jag hatar att känna mig kvävd.
Varför vill man att folk ska veta så mycket om ens liv ?
Varför vill man veta så mycket om andra ?


Jag känner mig fri som en fågel , det jag vill att mina vänner ska veta får dom veta via mig.

Jag vet att det finns dom som ändå kommer att försöka men det känns ändå så mycket bättre såhär .

Jag tänker ha kvar min blogg , här vet ni ändå aldrig något ni inte ska veta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0