NJUTA

Har nyss ätit lunch , gott satt det..
Funderar på att utnyttja mitt presentkort på Njuta på söndag ,
hade vatt nice med massage både för mig och Nino .
Han jobbar så mycket nu och jag känner mig manglad.

Tror jag väljer vattenmassage med ansiktsbehandling , nu längtar jag sååå :)

www.spanjuta.se

Vi var och såg SATC 2 i måndes och alla filmkritiker kan slänga sig i väggen för både bra och rolig var den .
Klädvalen kan diskuteras men den var fan ta mej bra hade velat se den en gång till missade lite eftersom jag messade under halva filmen men det jag såg var skitbra och kul , samantha is the shiiet..

Vi avslutade dagen med fika och snacka skit om alla skankys i stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0