sur som ättika

Det finns ingen roligare än att klippa dom sötaste tanterna i stan .
Idag med start kl 10.00 hade vi fullt upp med bokningar och mellan kunderna kommer en av mina stammisar in och frågar om det finns någon drop in tid samtidigt som hon gav oss alla i salongen en riktigt sur min .

Jo sa jag , om du väntar ca 10 min kan jag ta dig medans min kund sitter med färg i håret .
Då får hon ett utbrott och frågar varför Amanda (jag då) inte jobbar här längre .
Men det är ju jag som är Amanda svarar jag .
Nej det är du inte svarar hon tillbaka .
Ofta man ljuger och säger man är någon man inte är tänkte jag och fortsatte med min färg men svarade inte tanten .

Var är hon som klippte mig sist , snart blir jag sur som ättika sa hon .
(jag dog lite av skratt i mitt huvud)
Det är jag , AMANDA sa jag .

Nåja , trodde du var någon annan sen blev hon helt lycklig igen och gav mig 100 kr i dricks .

Älskar min sura ättika-tant :)
Hon bör dock kolla sin syn hehe ...
Men ALEXANDRA HENRIKSSON hade älskat henne och hennes sätt att prata på .


Har lite ångest vet intr vad jag ska äta idag...
Har ätit på alla ställen runt salongen flera hundratals gånger och spyr på dom nu .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0