ush-

Vilket jädrans regnande !
Försov mig igen , kom 7 minuter försent .
Min migrän vägrar släppa , det kommer nog inte bli en bra dag idag .

Hajrie ligger och sover hemma och jag ville också ligga kvar , låg inrullad som en vårrulle och bara njöt av värmen i sängen efter mitt alarm tjöt sönder halva skallen på mig.
Tänkte bara ligga kvar några min till och helt plötsligt var klockan kvart i tio .
Det var bara att slänga på sig kläder o springa till bilen fort som fan .
7 minuter är inte så farligt kunde varit värre ...

Jag har inte hört av mig till någon av mina vänner på nästan en vecka , dålig är jag men jag har haft en dålig vecka med humöret i helvetet .

Jag sover hos Hajrie så hon och Nino är dom enda jag pratar och umgås med .

Ni vet hur det är ibland vill man bara vara i sitt lilla skal.
Ni hade också sånna perioder så jag hoppas ni förstår mig .
Vädret gör mig riktigt deppig , närfan ska vi få sommar ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0