going through changes

Det är mycket som händer och har hänt nu , jag har förändrat väkdigt mycket i mitt liv och gjort mig av med många människor som gjort mig deppig...
Det var inte det lättaste , jag fick hård kritik tillbaka men jag tog mig igenom det så som jag tog mig igenom allt skitsnack och annat bullshitt som kretsade kring mig .

Jag bryr mig inte om vem som snackar vad , jag vet vem jag är , vad jag gör och vad jag vill göra .
Folk , speciellt i Helsingborg blir aldrig nöjda om dom inte har något eller någon att snacka om .
Detta är människor som är svartsjuka, avundsjuka , blivit nobbade osv .

Förstår också idag hur en vän ska vara, inte en person som snackar skit om en så fort man lämnar rummet eller strular med ens pojkvän eller utnyttjar en för egen vinnings skull...

Men viktigast jag har min familj sidan om mig , en underbar fästman och underbara vänner .

Och jag har äntligen börjat träna igen , lite hackigt fortfarande men jag ska putta igång det mer när jag fått vissa saker avklarade .

Nu har min älskling också börjat träna med mig , tror vi kommer pusha varandra o dra med varandra till gymmet , eller det är iallafall vad jag hoppas hehe .

Klockan tickar sent och jag börjar se dubbelt vilket innebär läggdags men innan jag loggar ut vill jag tacka alla goa människor i mitt liv . Mamma , Syskonen , Nino , Emmy , Magda ,Alex, Diana och sist men inte minst Viki , det är ni som förgyller min dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0