hallå hejsan

Sitter hemma nu , e helt utmattad efter denna hektiska dag ...
har först varit hos min Bunny i Landskrona , sen snabbt till Helsingborg till Magdas pappa för vi skulle skriva ut våra Cv , hennes pappa är riktigt trevlig , så snäll och sjukt allmänbildad ...
Vi lärde oss mycket på en och en halv timmes besök .

Sen skynda mig till Binka och färga lite hår då Mimmi också kom , smeta i lite färg i hennes hår med som hon hade köpt och sen hem och måla och tapesera men Carro och hennes kompisar tog tapeseringen , tur det !!

Så en liten powerwalk runda senare sitter jag med datorn i knät i soffan samtidigt som jag försöker titta på Criminal minds och mamma sitter brevid med sin vattenpipa som distraherar...

Anyways , trots att jag inte gjort så mycket e jag helt slutkörd ...

Lägenheten ser nerbombad ut för vi fick för oss att vi skulle tömma rummen så vi kunde måla och nu är Carros, Mammas rum & hallen klara men alla saker ligger i vardagsrummet , småbarnens rum och köket och vi kan inte sova i rummen för det inte ska kladda så jag får snart panik i röran ...

Måste ta ut Wissy , hon fick stanna hemma innan eftersom hon inte orkar gå långa rundor den lilla bortskämda vovvsen ..

Kan den 25 komma fooooort ??!! vill ha peeengar o laga min bil !!



Kommentarer
Postat av: Mäg

Kan du vakna nuuuu!

2010-03-22 @ 10:46:54
URL: http://giraaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0