Iphonish & Bellydanceish

Idag har min fina bunny köpt en Iphone till mig , har dock en del problem med applikationerna men det lär man väl sig fort eller ?

Iallafall ett spänande uppdrag blir att ladda hem facebook i mobilen då vi har tecken i vårt användarnamn för Itunes som inte går att skriva in så nu försöker Nino ändra på det haha.

Denna veckan börjar jag dansa , idag var det magdans , lite knepigt då man förut har kört egen koreografi men lyckades sätta stegen och rörelserna fort nog att hänga med i svängarna .
Magdans är en lite knepig dans , jag är självlärd som de flesta , men många tar även kurser .
Visst att gå en kurs och dansa i grupp är väl skojjigt men det är nästan roligare att köra sitt eget race :)
Imorgon är det Zumba Fitness och det dansar jag 2 dagar i veckan annars är det gymmet som gäller.



Danskurserna hittar ni på www.impulsedance.se

Jag läser minst 5 olika bloggar om dagen och tänkte börja med något här i min blogg .
Jag tänkte "hissa & dissa"

Så dagens hiss går till : http://frisscarro.se/ , beundrar denna tjejen djupt och bloggen är intressant spec om man vill läsa lite träning osv.

Dagens diss går till www.jlethin.blogg.se , till en början verkade det som om hon hade något meningsfullt att skriva som ung mamma men ju mer jag läste desstu mer skakade ag på huvudet , Detta är ett BARN som skaffat barn . Ncncnc ...

Kommentarer
Postat av: Nino

Jaså nu har du fixat så du har bild sötnos :D

I looove you <3

2010-03-18 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0