Nothing stays the same....But some things just gets better

Sitter hos Diana i salongen och deppade men så såg jag överstående text och tänkte efter lite , so what , jag har inte kvar min salong men jag har en arbetsplats och kunder som är villiga att ta sig hit från hela kullabyggden , jag har en stol , mina saxar och för att börja tjäna in pengar är det bara några samtal som krävs .

Jag ska annonsera strax också , ska bara tjäna ihop lite till en stor annons så at den lönar sig .

Iallafall , jag är så tacksam för allt stöd ifrån mamma , nino och mina vänner , ni är guld !


Nu är jag också på jakt efter en tvättstol så om någon vet något KONTAKTA mig är ni söööta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0