27/5 min underbara dag

Wazzzup , idag fyller jag är , loooovely :)
Blir jobb till 18.00 sen hem fort byta om för middag med älsklingen , emmy , hajrie , paulie , diana , magda , mentor , elme och vera på cantina .

Läntar redan tills dom smarriga revbensspjällen som btw är grillade med cp god marinad smälter i min käft !
Och bakad potatis till det , det kan inte blir bättre ...
BOYAH !

Fick som jag redan visste ett presentkort på NJUTA av min älskling , så snart blir det SPA :)
Jag älskar presenten , vi 2 med massage , vattenbad m.m längtar redan ska nog boka tid idag !
Och ska se om jag kan fixa Sex and the City  biobiljetter till söndag .



Me Happy
:)  :)  :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0