blääärk...

vilken seg dag på jobb idag :S
sitter o räknar sista 24 min innan jag ska hem till min lilla prinsessa som fyller år idag :)

o helvete som det regnar ute .
piss regnar ...

Nu föder snart Fiffi , vilken dag som , då blir jag "moster"
Yassmine föder i juli/aug
Och min stjärna Viki har också en liten på snart 4 mån i magen :)

Så mysigt , jag önskar er och er blivande familj all lycka i världen .
Ser fram emot att få shoppa lite bebis kläder .

Själv ska jag vänta några år till , har mycket jag vill göra innan jag ger ett liv till denna värld .
Vet många som fått barn i ung ålder som inte uppfyllt sina drömmar , det tänker inte jag göra.
Jag vill först att både jag och N ska ha ett tryggt hem med fast inkomst , och att vi rest runt lite mer och att vi känner oss redo för att ta det ansvaret ...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0