bring it ...

Arnela , nr ett ingen har tvingat dig att läsa min blogg .
Och jag tror inte att jag är snygg jag vet att jag är SNYGGAST ;)
och bäst och vackrast .

Eftersom du är så snabb i min blogg antar jag att du följer den , synd om dig om du har brist på tid .
Och jag vet inte vad din bror har lurat i er men hunden skulle bott hos oss om inte han hade tagit den för han han var pank och behövde pengarna ...
DU var inte där den dagen , jag var .

Om Jessica är så jävla orolig över Arnel be honom sätta koppel på honom men till er info så var det hand som sprand efter henne efter att han hade doppat kuken i någon annan och hörde av sig till henne när han träffade någon annan om det nu var jessica vet jag inte och carros kille fick fixa så han slutade . Jag tror nog du kommer ihåg ;)

Sen när en annan kille inte kunde behålla honom ville han droppa akilles hos carro igen .

Så jag VET att du och Jessica dont know a damn shiiit eftersom din bror inte haft stake att berätta allt .
Så som sagt , när du har fakta så öppna din käft annars kan du hålla den stängd ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0