JAG ORKAR INTE MER

pannkakor hahahha...


tänkte nyss på pannkakor men kom även tänka på en film som jag inte minns namnet på men såg den hos Zarah för ca 6-7 år sen ...

Den handlade om en familj och föräldrarna skulle separera för dom bråka som fan ..
En liten kille på ca 6 år sitter med skitmycket pannkakor medans hans föräldrar bråkar sen skriker han rätt ut
"JAG OOORKAR INTE MER" hand pappa går fram och frågar vad det är som är fel .
"JAG ORKAR INGA FLER PANNKAAKOR "

omg att jag fortfarande kommer ihåg den scenen , låter inte alls kul när man berättar såhär men den va så jävla rolig ...

typ 7 år sen eller ngt sånt :S

Zarah B vet ;)

Kommentarer
Postat av: Mäg

Dude min mobil har lagt av?! Den vill ej funka!

2010-05-11 @ 00:40:37
URL: http://giraaff.blogg.se/
Postat av: amanda

samma här det var ngt fel på 3 s nät :S den funkar väl nu ? :S

2010-05-11 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0