"min sushi blir kall"

Hallåhejsan , my god min mage kurrar och på tal om hungriga magar så ska ni få höra några visdomsord från Hajrie .

Det hela började med att Jag , Hajrie & Emmy var vrålhungriga häromdagen och alla ville äta på olika ställen .
Hajrie vill ha sushi från Fuji , Emmy vill ha kinamat från Panda och jag ville ha Black&White som jag brukade äta på Eneborg i en grekisk pizzeria / resturang men nää för dom har lagt ner och sålt till The Sandwich .
Iallafall jag beslöt mig för att ge The Sandwich en chans.

Hajrie ringer och beställer sina färska fisksaker så kör vi ner för att hämta dom och sen skulle jag gå och beställa till mig o hajrie blir sugen på den maten också så hon beställer en till rätt därifrån och emmy letar fram nummret till Panda .

Plötsligt säger Hajrie , vi kan köra ner och hämta emmys mat så länge .
Jag protesterar eftersom det blir onödigt att köra fram och tillbaka .
Då säger hon " Men min sushi blir kall "
OMG , jag tror jag först dog lite sen fick jag shock och bara stirrade på henne som dog jag lite av skratt igen .

Haha :)
Maten var riktigt god iallafall , åt lite från varje men inte av Hajries "kalla" sushi haha

Igår åt jag Burek , äkta kärlek .

Och jag döda Hajrie på skitgubbe :D


Min Viki har en bulle i ugnen, me soo happy :D
Grattis srce moje , önskar er all lycka i världen <3


MAGDA , RINGER DU ITNE MIG IDAG KOMMER JAG GÖRA EFTERLYST EFTER DIG ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0