Mors dag

Tudiluu , har precis avklarat en powerpromenix med Hajrie .

Idag har vi fått mycket gjort , vi har first mors dag med våra mammor och min mormor <3
Hajries mamma är min extra mamma , jag har lixom adopterat in mig så numera har jag 2 familjer eller som jag ser det en stoooor familj . Mitt bröllop kommer bli större än det stora feta grekiska ;)

Sen har vi varit på Jysk o kollat köksbord och köpte 2 filtar till lägenheten .
Sen på Toys´r´us och köpte 2 galna spel .
Sen på Väla och yrat rundor men vi köpte askfat skiitoola på Bolagret , vi gick till och med förbi scorett , vi shoppa med andra ord inte ett piss på väla mer än våra askfat haha.

Men det är för att vi shoppa tors, fre & lördag .

Jag har köpt 2 tunikor , 1 par pumps , underkläder & massa småsaker till lägenheten som man lika gärna kan köpa nu så har man det avklarat.

Hajrie köpte 3 t-shirts där det står "Let´s go bananas" till sig själv , till mig & till Emmy .
Vi ska köpa en till Diana med för hon ville också ha eftersom dom e så jääävla awesooome .

Sen stack vi till mina morföräldrar.
Mormor och morfar gjorde suzuk till oss , yuuummie .
Dom är världens sötaste !

Sen stack vi och sola och sen hem till Diana :)
Så vi fick mycket gjort trots att det är söndag !
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0