My Best Friend Today Is HAPPYNESS :D

Där finns inga ord som kan beskriva vilken underbar fästman och familj jag har eller
vilka underbara vänner som står vid min sida idag.

Där finns inte iheller ord för den lycka jag känner just nu .

Trots alla motgångar står vi kvar , jag älskar Nino och ingen INGEN kan ändra på det .
Inte idag , inte imorgon inte någon  gång alls ..

Vi har precis fått ett besked , jag kommer inte avslöja något här just nu dom som ska veta vet och dom som inte ska kan slänga sina fula tryne i väggen .

Jag har de finaste vännerna en människa kan önska sig och jag vet inte hur jag ska visa er min uppskattning men jag gör vad jag kan :)

Min familj är bäst , även när dom är pain in the ass :P
Hur kan man inte vara lyckligast i hela världen just nu ?!!


big loooooooooove .

Kommentarer
Postat av: Mäg

o du älskar mig mest hihihihi <3

2010-05-12 @ 01:10:44
URL: http://giraaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0