palla rubrik ?!

Först av allt Tove och Alexandra är sämst på att uppdatera haha ...

Så morgonen började med alarmklocka som tjöt så att det känndes som om huvudet skulle sprängas i tusen bitar.
Jag ville verkligen inte stiga upp för att bege mig mot jobb då nästan alla andra är lediga o jag måste jobba ..

Snoozade i typ en timme sen fick jag tvinga mig själv att gå upp men jag låg ju inrullad som en vårrulle , mysigt varmt och skönt .

Tove ringer och ingen har öppnat salongen så hon satt utanför medans folk gick förbi och tittade på henne som om hon vore en tiggande alkis hahaha ...

Idag ska jag och N till min morbror och hans fru på middag , carbonara gratäng (muuuummms)
Har lovat att inte äta mig mätt så fick hoppa min thaibox o köpte toast på 7 eleven som by the way är skitgod och kunde ju inte motstå när jag såg att dom äntligen (efter två veckors tjat) fått in Ben&Jerrys Brownie Fudge .
HEAVEN !

Sen ikväll ska jag på en efterlängtad dejt med min määg <3

Hajrie har också dejt men med vem tänker jag inte avslöja nanananan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0