top fem

Ska nu köra en top 5 lista på kommentarer och citat från mina kära vänner och mig själv ...


1. ca 3 år sen då vi sitter hos mig och Emmy frågar om hundar lägger ägg

2. när vi var ute och åt och Hajrie sa att vi skulle skynda oss för hennes sushi blir kall

3. när vi var hemma hos emmy och paulina och paulinas hund fes och hon sa att det var mänskligt att hundar fiser .

4. när jag sa att nära inte skjuter någon hare och Emmy rättar mig med att det heter man ska inte säga hej förän man skjutit haren .

5. när Emmy frågade mig vad tåg gick på och jag svarade på el ...


Där finns många fler men då får jag sitta hela dagen hahaha ...


Lite knasiga men det är ju därför jag älskar er :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0