tycker fula människor att andra fula är snygga ?

Jag har funderat och funderat och kan det vara så att fula mäniskor tycker att andra fula är snygga ?
Jag vet en som ser ut som en kamel med virus i ansiktet och hon är sambo med en som ser ut som en flodhäst så dom måste ju klicka spec när hon inte kan få bättre...

Förstå mig inte fel nu men det finns en anledning till att jag skriver detta ..

Om du är ful , så är du ful , skriver någon till dig att du är ful , då är du ful , säger någon till dig att du är ful , ja då är du ju faktiskt ful och sen när du skriver att du är snyggare än andra så är du faktiskt fortfarande ful .
Hade jag varit din mamma hade jag gömt dig för att du är så jäääävla fuuuuuuuuuul !
Och hade jag varit du hade jag hängt mig för palla vara så fucking ful .

hahaha my gosh jag känner mig elak idag ...

I'm Burger King & you'r McDonalds , we will have it my way and you'r loving it ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR SAGT TILL DIG EN GÅNG INNAN O SÄGER DET IGEN.SLUTA SKRIVA OM MIN BROR O HANS TJEJ I DIN ÄCKLIGA BLOGG. EFTERSOM DU SKRIVER OM DEM SÅ VERKAR DU BRY DEJ. DU SKA INTE SNACKA OM MOGENHET O BRY DEJ O MASSA BULLSHIT. LEV DITT EGNA LIV. O GE FAN I ANDRAS..GE UPPPPPP EN GÅNG FÖR ALLA DU O DIN SYSTER

2010-05-20 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0