vem fan bad om din åsikt?

Jag är inte någon dum brud som sitter och ska leka fin i kanten för att du ska gilla mig ,
jag uttrycker mig precis som jag vill och tar konsekvenserna för det med .

Jag tänker inte ändra på sättet jag är eller pratar eller tycker för att tillfredställa dig eller någon annan .

Tycker du inte om det så stick , vem ber dig kommentera min blogg ?
Vem ber om din åsikt över huvud taget ?

Anonym om the number 23:
Tänk dig för innan du skriver ner dina fantasier , i ett inlägg leker du fin och i ett annat hur okunnig och bitchig du egentligen är . Ett tips är att leta fakta och inte visa folk hur du försöker vara någon du inte är!
IP: *******


Först av allt fantasier eller inte min blogg är till för mig och mina vänner who the fuck cares about you ?
Och ja jag är en jävla bitch och jag önskar du fick uppleva det irl .

Och nej jag vet inte allt därför jag skriver att jag GRÄVER OCH FORSKAR ditt fucking offer .
O vad i helvete får dig att tro att jag skriver utan att tänka ?

Tack för att du visa din intelligens , by the way fick med ditt IP nr  ;)
Stupid ass motafuckkah


THIS IS ME vare sig du gillar det eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0