Wihoou eller inte

idag har jag inte gjort mycket , alex från törkey ringde till magda när vi satt ute o drack te , hoppas hoppas du kommer hem snart :D

sen har jag bara jobbat o varit ute och ätit med magdalenushka .
imorgon kommer bli en lång dag har kunder till kl 20.30 kuuuul , eller inte ...

Emmy provar kläder till lördag , vi är hos Hajrie nu druckit te , spelat skitgubbe som btw är svinroligt :)
Allt är roligt när jag vinner , muwuhahaha ....

Jag har tagit på mig tooo much denna veckan , kommer typ dö lite till
Inte nog med att jag är enormt morgontrött så ska man jobba i salongen för på tors (min b-day) är det bal i stan så jag kommer jobba hemma med ...
Iallafall glöm att jag ska göra någons förutom på jobb o mitt eget på tors ...


Katrin Zytomierzka har tryckt ut lille Ringo , dö golligt , på tiden med hon har ju gått över ca 20 dagar :S
Enorm mage hade hon ju.


1 juli kan du komma fort ? :)


Kommentarer
Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

svar: Aw tack så jätte mycket :)

2010-05-26 @ 01:15:41
URL: http://aabber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0