tog du åt dig ?

Fick en kommentar igår ,


Anonym
om tycker fula människor att andra fula är snygga ?:
JAG HAR SAGT TILL DIG EN GÅNG INNAN O SÄGER DET IGEN.SLUTA SKRIVA OM MIN BROR O HANS TJEJ I DIN ÄCKLIGA BLOGG. EFTERSOM DU SKRIVER OM DEM SÅ VERKAR DU BRY DEJ. DU SKA INTE SNACKA OM MOGENHET O BRY DEJ O MASSA BULLSHIT. LEV DITT EGNA LIV. O GE FAN I ANDRAS..GE UPPPPPP EN GÅNG FÖR ALLA DU O DIN SYSTER



Svar:

Tycker du att din svägerska är ful ?
Och om du inte tycker varför tog ni då åt er ?
Tror du att hon är den enda i världen jag tycker är ful ?
Tror du att hela min värld kretsar runt dom ?

Vad får dig att tro att jag eller min syster bryr oss om Jessica & Arnel ?
Har du ens fakta om vad det egentligen handlade om från början ?
Om din bror är en man låt då honom stå upp för sin sambo !
Och till er information handlade det om AKKILES , hunden som Arnel & Caroline köpte...
Hunden som MIN SYSTER uppfostrade, matade , fick tak över huvudet tills din bror sålde runt honom till halva helsingborg ...

Så nästa gång du vill lägga en kommentar i min blogg så kanske du förstå vad du kommenterar om och vem ...

;)


Kommentarer
Postat av: ARNELA

JAG VET VAD DET HANDLAR OM. HUNDEN SOM DIN SYSTER TOG HAND OM, SOM ARNEL VAR TVUNGEN ATT BETALA HENNE FÖR DETTA. ÄR DET DEN HUNDEN DU MENAR. OCH AKILLES VAR INTE HENNES ELLER DIN HUND. HADE HAN VART DET SÅ HADE HAN BOTT HOS ER. SÅ GE DEJ. JAG SKRIVER DETTA HÄR O INTE ARNEL O JESSICA.JAG TYCKER INTE MIN SVÄGERSKA ÄR FUL. JAG TYCKER HON ÄR SNYGG O DEN UNDERBARASTE I VÄRLDEN. TYVÄRR SÅ SKA DU INTE TRO ATT DU ÄR INTE SÅ SNYGG HELLER. JAG BRYR MEJ OM MINA NÄRA O KÄRA. moget o publicera detta också. Men detta var det sista från mej. HEJ HEJ

2010-05-21 @ 20:43:08
Postat av: lecca

U go girl ;D du är så jävla bäst <3

2010-05-28 @ 10:50:44
URL: http://lecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0